Politica de Retur
NU trimiteţi produse de retur decât după ce aţi trimis un email la adresa office@zoka.ro sa ne informati despre acesta.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zille calendaristice de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului .
Conform Ordonanţei de Urgenţă Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator, coletele trimise prin POSTA ROMANA vor fi ridicate doar daca vor fi livrate la adresa noastra, daca primim aviz cu ridicare din sediul postal de care apartinem nu vor fi ridicate. Coletele trimise prin curier rapid se livreaza la adresa: Str. Dragos Voda , nr 11, Sun Flower, Voluntari, jud Ilfov. Coletele nu se returneaza cu ramburs sau plata transportului la destinatar, in caz contrar NE REZERVĂM DREPTUL DE A REFUZA COLETUL!
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat ( cu toate accesoriile şi documentele care l-au însoţit).
Pentru a beneficia de returul produselor în 14 zile, trebuie să ne instiinteze telefonic sau pe mail la office@zoka.ro, cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Retururile după 14 zile nu sunt luate în considerare. Termenul de 14 zile se referă la perioada de timp scursă între momentul primirii produsului de către client şi solicitarea de retur în care se solicită înlocuirea/rambursarea, rezolvarea situaţiei respectiv luarea la cunoştinţă a solicitării, comunicarea numărului de retur, procesarea, soluţionarea şi trimiterea unui produs înlocuitor/rambursarea poate dura mai mult decât perioada specificată, însă aceasta nu se adaugă la perioada maximă iniţială de 14 zile, solicitarea clientului se încadrează în continuare în perioada de retur.
Returul produselor se poate face prin curier, dar nu înainte de a solicita returul şi a primi acceptul din partea noastră.
După ce vom primi returul expediat de dumneavoastră la depozitul nostru, vă vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail care confirmă recepţionarea coletului.
Dacă returnaţi vreun articol, contravaloarea acestuia vă va fi restituită prin metoda de plată utilizată iniţial de dumneavoastră, cu excepţia taxei de transport pentru retur. Cumpărăturile achitate cu cardul vor fi, în majoritatea cazurilor, rambursate către cardul dumneavoastră, iar pentru rambursarea celor achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie să ne comunicaţi coordonatele dumneavoastră bancare (cod IBAN).
Pentru a adăuga datele bancare chiar dumneavoastră în formularul de retur completaţi numărul de cont IBAN în care doriţi rambursarea. În caz că nu aţi completat numărul de cont acesta va fi solicitat în scris într-un email sau telefonic după primirea returului expediat de dumneavoastră la depozitul nostru.
Costurile de transport NU sunt suportate de către zoka.ro.
Returnarea banilor se face în termen de maximum 14 zile din momentul în care am recepţionat produsul şi aţi furnizat codul IBAN în care se va rambursa contravaloarea produselor .
Pentru comenzile plătite online cu card bancar suma va fi returnată pe acelaşi card utilizat la tranzacţionare, în decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
În cazul în care au fost achiziţionate mai multe produse de acelaşi fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantităţii este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.
Va rugăm ca în momentul expedierii coletul să conţină următoarele documente/date:
1. Numele pe care s-a făcut comandă.
2. Numărul comenzii
3. Numărul de retur (numărul comunicat pe mail în momentul completării formularului de retur). Pentru coletele trimise prin Curier vă rugăm să completaţi pe scrisoarea de transport (AWB) numărul de retur .
Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situaţii:
a. Produsul a fost adus pe "comandă specială" (COMANDĂ SPECIALĂ este definită că fiind lista de produse comandată de către Beneficiar şi care nu se află în stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme şi a plăţii unui avans, în termenii agreaţi de părţi. Furnizorul îl va informa pe Beneficiar dacă oricare dintre produsele comandate constituie ComandăSpecială.)
b. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).